phone  Säker betalning  phone  Fri frakt över 400 kr  phone  Snabba leveranser  phone  031-299647
På svenska In English Auf Deutsch 

Priser
Alla våra priser anges i SEK eller EUR inkl. moms.


Betalning
Du kan välja att betala dina varor på följande sätt:

1. Kortbetalning
Vi samarbetar med DIBS som står för säkerhet, trygghet och enkelhet. DIBS är PCI certfierad av VISA/MasterCard När du gör en kortbetalning så når aldrig ditt kortnummer oss utan den informationen (kortnr, giltighetstid och CVV2-kod) stannar på DIBS säkra server. Du kan välja att betala direkt med följande kort: VISA, MasterCard.

2. Förskott
Du kan välja att betala dina varor i förskott till bankgironummer. Gör din beställning genom vår hemsida och ange förskottsbetalning som alternativ. Avvakta tills du får en bekräftelse via mail på din beställning. Betala in summan till bankgirot. Varorna skickas så snart betalningen har registrerats på kontot. Glöm inte att ange ordernummer, namn och adress på betalningen. De beställda varorna reserveras i fyra bankdagar, om betalningen inte kommit in på vårt konto innan dess tas din beställning bort.

3. Faktura
Du kan du handla hos oss mot faktura via Klarna, tryggt, säkert och enkelt. En kreditkontroll utförs online vid köptillfället. Betalningsvillkor 10 dagar netto, faktureringsavgift utgår med 30:-.

4. PayPal
Via Paypal kan du betala tryggt och enkelt utan att exponera ditt kontokortsnummer. För att kunna betala med PayPal måste du ansluta dig till ett PayPal-konto. Läs mer om Paypal här.

5. Payson
Via Payson kan du genomföra direktbetalningar och betala via faktura. Det finns även möjlighet att använda sig av Payson garanti som innebär att Payson håller pengarna tills både kund och köpare är nöjd. Läs mer här.


Fraktkostnad 
Gococo bjuder på frakten på order över 400 SEK. Vid beställningar under detta belopp så kostar frakten 30 SEK inom Sverige. 


Leveranstid

Vi skickar varor varje dag och du bör ha din beställning inom några dagar.


Leveranssätt

Små paket skickas som brev och levereras till din brevlåda. Större paket skickas till Postens närmaste utlämningsställe.


Skadat gods
Om varan skadas under transporten ska anmälan omedelbart göras när du hämtar ut försändelsen. Om du inte upptäcker skadan förrän du kommer hem, meddela oss via e-mail omgående.
 

Reklamationer
Vi kontrollerar noga alla våra varor innan vi skickar dem till kund. Om varan skulle vara skadad eller om du fått fel produkt eller fel antal ber vi dig kontakta oss omedelbart via e-mail. Vi skickar dig då ett adresskort som du klistrar på paketet och du kan enkelt, och naturligtvis utan kostnad, returnera varan till oss. Därefter skickar vi dig en ny vara.

Vi ersätter den felaktiga varan utan några kostnader för dig snarast möjligt. Varor som återsändes till oss mot postförskott eller efterkrav utlöses ej. Kontakta oss alltid om du önskar returnera en vara. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer.


Öppet köp
Du har full rätt att ångra ditt köp inom 60 dagar. Kontakta oss alltid först via e-mail innan du returnerar ditt paket för information om hur du går till väga.

Om du ångrar ett köp och vill returnera en vara står du själv för returfrakten. Varan bör vara oanvänd och förpackningen obruten. Efter att vi mottagit och kontrollerat varan betalar vi in varuvärdet på ditt konto. Varor som återsändes till oss mot postförskott eller efterkrav utlöses ej.

Prisbelönade Svenska Sportstrumpor &
Kompressionsstrumpor av högsta kvalitet